Leta i den här bloggen

torsdag 15 november 2012

Vilodag eller inte?

Än så länge har det inte blivit nån träning idag.
Jag vaknade pigg som en mört kl 4 men bestämde mig för att somna om och sen så hämnades kroppen genom att sova aaaaaslänge!
Nu ligger jag och funderar på en powerwalk/ jogg till jobbet. Vet ju inte om jag vågar pga knät..
Och sen så vill ja ju läsa oxå. Hmmm hur löser vi detta??

Ibland så krävs det inte många ord för att man ska bli så där jätteglad som man kan bli ibland.
Ett mess som inte betyder så mycket egentligen kan för vissa vara världens finaste.
Och ett lojt, "det blir väl bra" är idag det bästa jag fått!

Jag längtar till på lördag. Så jag döööör!! Och sen på söndag. Och sen så har jag lite val.. Antingen åker jag hem till mamma en sväng eller så åker jag hem och går på Tommy Körberg.
Ska suga på det över en kopp kaffe.
Fan att hålla i och ta det lugnt blev just väldans svårt.

Ibland är det svårt att fatta att vissa vill ha mig. Och nu pratar jag om tidigare män oxå.
Jag tycker väl inte att jag är ful men när man blir så där WOOOOOW över någon och man tror att man inte har en chans och så har man det då blir man lite överväldigad..
Jag vet ju inte vad HAN, Mr Moto Moto vill men han vill ju iaf träffa mig.
Och när man är så snygg så man kan få vem man vill då är det en galen känsla att han vill träffa just mig..
Haha jag kan inte sluta le..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar