Leta i den här bloggen

måndag 17 december 2012

Hoho!! Var är hon?

Mitt huvud är som ett getingbo.
Jag har sjukt mycket tankar och funderingar och känslor och gahhhhh!
Men en sak som har blivit galet tydlig är att jag inte ser mig som jag ser ut.
Har kollat på "Aldrig mera fet" som går på tv3 och mitt psyke fuckar med mig.
Jag tror på riktigt att jag är fet.
Jag känner och ser att jag inte är det men mitt huvud tror det.
Mitt huvud är där jag var när jag blev mobbad.

Jag har börjat krympa mitt JAG mer och mer och jag känner inte att jag är bra på nåt eller duger. Fattar inte vad det är som händer..
Jag får för mig att jag inte är värd att lyssna på. Att jag ska finnas för alla andra men vem vill lyssna på mitt sorgliga liv??
Det är helt galet!!

Något som är bra är att min kropp har börjat gå ner igen och tom mina favvo tights sitter konstigt. Dvs inte så tight som jag vill..
Jag är väl bara nere i en liten svacka.
Inte matmässigt eller träningsmässigt men känslomässigt.
Jag skulle inte säga att jag är nere. Mer osäker på vem jag är och vad som får folk att gilla mig..
Att få män att gilla mig.

Jaja ska ta mig till löpbandet och se om jag hittar henne där.
Ha en toppen dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar