Leta i den här bloggen

söndag 30 december 2012

Laddad, taggad och på G!

Ligger i sängen och kollar på Dreamgirls. Sjukt bra film.
Samtidigt kollar jag träningsbloggar och dieter och fan jag ska få muskler detta året.
Inte så jag blir byggare stor men jag ska bygga lite.
Jag vill ju fortfarande springa. Det är min passion. Men jag ska få lite armar, lite mer ben, magen ska plattas ut och till sist ska jag spara pengar och fixa tuttarna. Allt detta jojobantande har inte gjort nåt bra för dem och de är hängiga och ledsna.

Mina första 30 dagar ska jag köra yoga varje dag. Det behöver inte vara långa entimmars pass men iaf några solhälsningar.
Sen ska jag bli bra i knät.
Jättebra. Så bra att det blir ett marathon.
Och ett Lidingölopp.
Jag är laddad och taggad och 2013 ska bli mitt och min kropps år!
Boooyah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar