Leta i den här bloggen

tisdag 25 december 2012

Lyssna på min innre röst..

Jag har kommit på att jag inte ska lyssna på andra. Typ alls.
Jag får så mycket råd om hur jag ska göra när jag tränar, äter, jobbar och i mitt kärleksliv.
Har valt att inte berätta så mycket om mina känslor för HAN eller vad som har hänt eller inte hänt.
Jag har varit ledsen och irriterad och jag vill bara skrika och slåss men jag vill faktiskt inte prata. Varför? Jo för att alla har olika råd och alla säger sig ha rätt.
Jag är inte intresserad av att spela några spel.
Han vet att jag är typ kär i honom. Varför ska jag då strunta i att svara när han messar?
Att spela svår är ju verkligen ingen idé när det är han som är svår haha!

Folk lägger sig gärna i hur jag äter, vad jag äter och varför.
Gärna de som borde tänka på det själva.
Och sen att jag tränar för mycket. Gahhhh! Ja det gör jag. Jag vet men jag älskar det och den dagen nån tar upp våra alkoholvanor som ingen vågar röra, då kan man få kritisera min träning.

Vad är värst? För mycket träning eller för mycket alkohol och tobak?
Jaja inget är bra i för stora mängder men ni fattar säkert hur jag tänker.

Nu är det snart nyår och efter det 1a jan och då köra jag på med 100 nya nyktra dagar.
Det ska bli skönt att kroppen får vila från all skit.
Bli pigg igen och sova bättre. Det enda jag inte saknar är deppen som kommer..
Och då ska jag oxå rida ut min förälskelse.
Jag vet inte alls vad han vill men nu pratar vi iaf.
Det roliga är att han inte alls har fattat nåt. Säger han iaf.
Och jag som trodde att jag var så tydlig och skulle jag prata med en brud så hade hon sagt samma sak men en man kanske inte tycker att jag varit det..
Hmmm män, de är fan konstiga.
Nu är det sova..
Har en lång dag imorgon. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar