Leta i den här bloggen

söndag 2 december 2012

Pissadvent!

Det är söndag morgon och sviiiinkallt!
Somnade förbannad och har knappt sovit så nu är jag så lättretlig och trött att jag bara vill lägga mig i fosterställning och gråta.
Och vad händer då? Innan jag har hunnit vakna ordentligt? Jo jobbet ringer.
Detta med att man måste vara utomsockens för att få vara ledig är verkligen sant.
Jag vet ju att jag kommer få så dåligt samvete om jag inte går in att det inte är värt att vara ledig, samtidigt som jag vet att jag behöver vara ledig.
1a advent börjar riktigt kukigt!

Har ett inlägg inhuvudet som jag vill skriva men skiter i det.
Ska skriva av mig på papper istället och så träna bort ilskan för faaaaaaaaaaan vad irri jag är!
Sen att det späds på att sömnbrist och jobb. Idag är jag ingen happy camper.
Jo en sak till. Satt på lite lördagsmys igår och de rökte i köket. Jag mådde så dåligt av det att jag inte följde med ut utan åkte hem och nu, fortfarande kliar halsen.
Kommer ni ihåg hur man mådde efter en kväll på krogen då man fick röka inne? Så kändes det.
Så nu blir det att ta med sig kläderna till jobbet och tvätta dem för jääävlar vad de stinker.

Nu ska jag träna med världens bästa, eller iaf sveriges bästa i Judo! Min inst tog Sm Guuuuld i Judo igår!
Fan vad stolt jag är!
Off we goooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar