Leta i den här bloggen

söndag 2 december 2012

Vilken konstig dag..

Ok. Jag var och tränade. Meri var inte där men jag körde på ändå. Jag var ju där. Sen blev det lite shopping och så kändes livet bättre och jag gladare.
Så var jag nästan hemma och så kommer en låt på med Peter Jöback och hela jag kapitulerade.
Tårarna kom och all den positiva energi jag hade försvann.
Så nu är tanken att jag åker tillbaka. Spinnar och yogar lite och skickar all den dåliga, tråkiga energin åt helvete.
Jag borde ju vara asglad för jag handlade mycket fint..
Och bara till mig oxå!
Haha!

Sen så saknar jag. Man ska inte lyssna på andra. Bara på sitt eget hjärta och sin egen magkänsla.
Jag sa att jag inte skulle spela nåt jävla spel.
Så det är avslutat. Nu kör vi a la Linnéa.

Detta är låten som fick mig att tappa allt..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar