Leta i den här bloggen

onsdag 30 januari 2013

32 av 100..

Idag har varit låååååång...
Det började iof jävligt najs med pussar från mannen på morgonen.
Sen körde jag ett spinningpass 7.15, följt av p-möte 8.30, följt av spinning kl 12.
Efter spinningen som var sjukt varm gick jag, Anna och Helena på stan och inhandlade div nödvändigheter.
Jag, toalettpapper, mjukmedel, tandkräm och tandborstar. Både till mig och Han. Han vet inget för jag tänkte göra honom lite glad när han kommer.
Jag är en sån som tror på att det är de små sakerna som betyder mest.
Att det är de som gör att man faktiskt tänker på den andra typ hela dagen.
Att köpa små saker hela året till de man tycker om är det man blir gladast av.
Eller att man får saker som är genomtänkt. Andréas köper alltid rosa presenter till mig för han vet att jag gillar det. En rosa nyckelring, en rosa boa, en rosa tupp (till påsk). Det älskar jag..
Hmm ja tillbaka till tråden.. Helena köpte nya överdragsbyxor och Anna lite träningskläder.

Sen åkte vi hem och nån till jobb.
Jag tvättade mina träningskläder, åt lunch och somnade.
Verkligen tooooksomnade. Så det blev ingen kvällsträning idag.
Kan inte säga att jag är piggare nu och jag skyller allt på fullmåne och gråa dagar.
Måste ut och springa igen för att få lite luft och dagsljus, det lilla som finns..

Igår körde jag 30-20-10 med Moa. Ett nytt pass på Sats som går ut på att man spinnar 15 intervaller.
Fem åt ggn. 30 sek lugnt, 20 sek hårt och 10 sek sviiiinhårt. Mellan de 5 vilar man en sväng och så på igen.
De intervallerna känns i baksida lår idag..
Sen så körde vi även yoga igår och eftersom hon envisades med att köra 300tusen plankor så gör även baksida axel ont idag..

Nu, idag har jag kört 32 dagar av 100. Det går framåt men jag känner hur mycket tålamod jag måste ha med kroppen.. Jag vill att den ska bli mindre och smal och som den var när jag gick i mål.
Det är ju just tålamodet jag måste ha i shack nu för jag vet att jag klarar det och det är oxå det som är farligt. När man tror så mycket på sig själv att man skiter i allt och hoppar av.
Jag tror det kommer bli bättre när jag kommit till dag 50 för då är man på väg ner igen.
Nu är det dax att avsluta för nu får jag besök..
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar