Leta i den här bloggen

fredag 25 januari 2013

Dag 27!

Det är fredag morgon, den 25e och nu har 27 dagar av mina 100 gått.
Det flyter på som vanligt och jag saknar inget. Speciellt inte nu när jag har min fina, starka man.
Igår var jag på en föreläsning med Jonas Colting.
Den var bra och bjöd på vissa ahaupplevelser.
Tyvärr lät det som att vi bara fick halva.. Men han kommer tillbaka till Götet den 7de mars och då kanske man skulle gå och höra hela.
Efter föreläsningen skulle jag ta mig hem från Sisjön. Det var kallt och mörkt och att vänta på bussen var inget jag såg fram emot.. Men har man världens bästa pojkvän så slipper man det.
Han stod utanför och väntade på mig.

Jag vet att jag freakade igår. Jag blev rädd och panikslagen och trodde att han som så många andra skulle lämna. Istället ville han prata med mig. Förstå vad som hände i huvudet. Och så höll han om mig.. Jag tror inte han såg mina tårar och det var inget jag ville heller för då hade det blivit en större grej än vad det var.

Idag ska jag inhandla min nya kokbok och sen ska här dietas! Ska jag matcha min starke man så är det dax att lägga i en extra växel.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar