Leta i den här bloggen

torsdag 31 januari 2013

Hoho.. Motivationen...??

Sitter och letar motivation till dagens träning..
Är trött och opepp och vill inte så lite gnäll borde få iväg mig.
Har läst lite andra bloggar och det är inte bara jag som är trött och hängig.
Det måste ju vara brist på soliga dagar och ett drägligt klimat.
Jag brukar inte gnälla på vintern för jag gillar den. När det är snö som lyser upp dagen och gör allt lite trevligare, men detta!!
Fruktansvärt.
Hoppas på att mina D-vitaminer kickar in snart så jag blir lite piggare. Kan sova bort hela dagar som det är nu.
Och hade min fina varit här med mig hade det varit lite roligare men när jag bara vill sova och sova och sova..
Jag är kär. Han är det finaste som finns.
Jag har svårt att tro att det händer och kommer vara rädd att han ska dra ganska länge men jag tar det en dag i taget och låter blir att tänka så långt fram så länge jag bara kan.
Har svårt att fatta att han vill ha mig.. MIG!

Hmmm och nu när jag bestämde mig för att åka och träna pump med Therese så har hon inte ens passet!!
Jaja. På med kläderna and off we goooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar