Leta i den här bloggen

onsdag 16 januari 2013

Magi, eufori, kärlek och längtan..

Idag är en sån där dag som slutar i total lycka!
Spinningen idag var magisk. Jag blev så trött i sista låten att jag trodde jag skulle kräkas!
Svetten sprutade från mig och i benen kokade mjölksyran.
Magi är det enda som kan beskriva passet.

Sen var det hem och messa lite med den finaste gladiatorn av dem alla och så sova lite och sen mötte jag upp Andréas och så gick vi på "En kväll med Jill Johnson".
Ett program från svt som ska sändas i framtiden.
Hon hade gäster och frågestunder och sjöng som en gudinna..
Jag grät på två av låtarna och så när en av mina absoluta favoriter äntrade scenen så trodde jag att jag skulle svimma..
Självaste Tommy Körberg dök upp!!!
Jag ville hoppa från balkongen och ner i hans famn och så skulle han sjunga bara för mig..
Och Jill.. Hur vacker är hon inte? Sååå cool!
Så bara riktig och ödmjuk och fin och sjunger som om alla änglarna stannat i hennes strupe och sjunger därifrån..

Om det finns en dag jag hade velat korka upp champagnen och fuska med mina 100 dagar är det idag!
Total eufori!
Och snart.. Snart får jag träffa han som tro det eller ej håller på att falla för lilla mig...
Idag tänker jag somna lycklig. Nästan så lycklig att jag börjar gråta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar