Leta i den här bloggen

söndag 20 januari 2013

Min man och jag...

Dejt ett och två har kommit och gått och jag vill bara ha hit honom igen.
Allt gick bättre än väntat och magen pirrar och jag ler hela tiden och fan vad jag tycker om honom.
Jag har lite svårt att skriva det men jag är med pojkvän.
Den finaste..
Han är så stark. Så stor. Så manlig. Så min...
Han säger allt jag vill och behöver höra utan att han vet att jag vill och behöver höra det.
Han är allt.
Jag finner inga ord för att beskriva hur bra han får mig att må.
När man bankat huvudet i cementväggen och fiskat och letat efter det miiiinsta lilla tecknet på att den man gillat gillar tillbaka så blir man överväldigad när HAN bara med ett litet mess ger mig allt jag vill ha.
Jag är mer bekräftad nu än på 10 år!
Han är min fina och när jag frågade om han tar emot mig om jag faller svarade han:

" Fall bara Sötnos...... Jag finns där."

Jag är kär, förälskad och bettuttat, allt på en ggn.
Och det är såååå underbart när det är besvarat...

1 kommentar:

  1. Grattis fina du!!

    Det är du verkligen värd!!
    /Madde i E-tuna

    SvaraRadera