Leta i den här bloggen

torsdag 21 februari 2013

Allt och inget.. Dvs en jävla massa skitsnack! Och lite kärlek.

Så.. Två dagar efter sjukskrivningen.
Nu ska jag försöka hitta focus igen.
Det är ju klart att jag bara flackar hit och dit när jag inte mått bra..
För en depression kommer ju inte bara över natten..
Så en bra början är att få mig att äta bra igen.
Just nu är det ett nödvändigt ont som bara blir värre och värre och tränar man som jag gör så är det inte bra.
Så matrapporter får det blir. Mest för att jag ska se vad jag får och inte får i mig.

Igår var en katastrof.
Keso äpplevaniljpäron till frulle. Två mackor med makrill och en hallonkesella till lunch och en keso, samma som frullen till middag. Jo och så två ostkakor till mellanmål.

Hur låter det för en som sprang 80 min innan en 55 min spinningklass??
Tränade bort ca 1500 kcal och stoppade i mig typ tre.
Så nu är det andra bullar och ska vi ur den här deppen får jag jobba lite.
Visst, att ta det lugnt är oxå viktigt men för att läka måste man ha energi..

Idag körde jag och Anna Transformer. Gahhhhh! Det är fan värre än döden!
Men skönt oxå för man vet att man får sig en genomkörare och jobbar med hela kroppen.
Ikväll väntar en 90a med Moa och så ev en crosstraining. Har inte bestämt mig än.

Och sen en kväll med min man.. Igår var som klippt och skuren ur en film. Helt sjukt underbar.
Jag vaknade kl 5 och kunde inte somna om. Hade ångesten från helvetet och trodde hjärtat skulle hoppa upp ur halsen på mig och vad gör han?
Jo han håller om mig och är vaken med mig fast än han ska jobba hela dagen och hade behövt sova de timmarna jag höll han vaken.
Min fina..
Idag har jag gått om kring med ett pirr i magen och en längtan efter honom som gör mig alldeles bommullig i själen..

Nu längtar jag till våren.. Och en varm sol. Och hångel i en park.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar