Leta i den här bloggen

måndag 4 februari 2013

Dag 37..

Måndag... En lång måndag som ändå varit ganska lugn.
Älsklingen åkte utomlands idag på jobb så klockan ringde 03.16. Sen så var det måndagsyoga med Caroline 07.15 och efter det har det inte hänt mycket.
Somnade och har sovit typ heeeeela dagen.
Men så har jag ju jobbat hela helgen och dessutom sprungit till jobbet lör, sön så det är inte konstigt att jag är trött.
Han kom och hämtade mig igår och så gick vi och la oss på en gnn. Varför vill man så gärna ligga ner med varandra i början av ett förhållande?
Det behöver inte hända så mycket, bara man får ta på varandra och pussas lite och kanske somna på bröstet eller få pill i håret och på ryggen.. Det viktigaste är nog att man känner att han är där.

Jag har inte alls varit på humör nu det senaste. Jag är nere och är irriterad och vill gråta nästan hela tiden men så fick jag se min C igår och då kom nästan tårarna. Kunde inte sluta titta på honom för det var så overkligt att han äntligen var med mig. Och han är så fin..
När jag inte mår bra så håller han om mig och han får mig att må så bra. Ingen ångest för att jag inte är tillräcklig eller för att jag är ledsen utan han låter mig bara somna.

Konstigt vilken skillnad det är på män..
Just nu saknar jag honom så jag dööööör men ska snart knoppa och då är det bara en dag till så är han förhoppningsvis i min säng igen.
Imorgon är det träning och jobb på schemat. Längtar till helgen då det är träning, hångel och mello!
Kan det bli bättre?
Det jag hoppas på imorgon är löpning, pump och NTC. Men får jag bara med en timme får det räcka.
Nu... Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar