Leta i den här bloggen

måndag 18 februari 2013

Jobb, löpning och mannen i mina drömmar..

Söndagen har gått över till måndag och det är dax att sluta de bruna och sova.
Dagen började med löpning till jobbet och sen en lååång arbetsdag.
Han som har mitt hjärta är i främmande land och jag saknar honom så jag går av!
Hittade våran låt idag. Eller låten från mig till honom. Den jag vill dansa med honom till. Den jag nästan började gråta till på jobbet för att min själ värkte för att jag vill ha honom hos mig hela tiden.

Jag tror aldrig jag har träffat en så fin och bra och vettig man i hela mitt vuxna liv.
Han bryr sig om mig. Han lyssnar och vill mig väl. Han lämnar inte när det blir jobbigt. Och han verkar inte ta den snabba vägen ut.
Med verkar så är jag fortfarande osäker på om han faktiskt är min och finns i mitt liv..
Jag känner det som att jag vunnit på lotto!
Att skratta med honom är det bästa som finns.. Hans leende..
Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna honom eller om han gick vilse på väg någon annanstans men jag är glad att han hamnade hos mig.

Löpningen ja.. Benen är ömma och trötta och jag tror nog att magen fick sig en rejäl omgång av löpningen men faaaaan vad jag måste ligga i om jag ska palla Gbg Varvet.
Så det blir 4 morgonpass i veckan nu.
Hoppas jag på..
Men först sova.. ZZzzzzzZZzzZZZzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar