Leta i den här bloggen

måndag 25 februari 2013

Löpning i sol och combat..

Det blev löpning. Och såååå skönt!!!
Tills det att jag var svettig och det började blåsa.. Då var det inte lika kul.
Sen åkte jag till Kompassen för att köra combat och ev energy men så när mer än halva passet hade gått gick energin helt ur mig och bara tanken på att köra Sats Energy gav mig stora skälvan så jag hoppade det och åkte hem och lagade mat istället.
Idag blir det en favorit. Köttfärsås! Mmmmmm!!!!
Och så hångel med den finaste av dem alla. Min prins C.

Det är jobbigt att mitt psyke är så trött att det sätter stopp för olika saker. Eller att vissa saker blir jobbiga.
Som att handla. Eller träna ett extra pass eller sova. Det är jobbigt att få ångest bara av att KANSKE möta nån i tvättstugan. Eller att behöva prata med nån i omklädningsrummet.
Jag känner mig lite handikappad faktiskt.
Nu har ju denna helgen gått bra eftersom C varit här. Han får mig må bra men imorgon åker han..
Det som är bra är att jag får känna efter hur jag mår nu en vecka efter. Om jag blivit bättre men det är oxå skrämmande.

Imorgon har vi en vecka full av utmaningar. Det ska drickas vatten och ätas mat och klara mig själv. Det är lite läskigt men det är ju mest för att ångesten är jobbig och obehaglig.
Detta är då gårdagens inlägg som jag glömde posta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar