Leta i den här bloggen

söndag 3 mars 2013

Idag vältrar jag mig i självömkan..

Idag har jag sovit. Och sovit. Och sovit.
Mitt huvud har gått på högvarv och nu tror jag det inte orkar tänka med eller känna.
Jag vet att ingen vill vara med nån som har mitt problem så egentligen ska jag inte vara förvånad.
Det är inte första ggn det händer men som det känns just nu den sista.
Så idag ligger jag i sängen. Hela dagen. Och gör absolut ingenting. Jag orkar inte.
Matlusten är borta precis som träningslusten.

Det är tur att jag har världens bästa vänner så håller mig uppe och flytande. Utan dem hade jag nog inte ens brytt mig om att äta. För visst får jag i mig något men inte riktig mat och inte i de mängder jag behöver.
Igår hade Gunnel skickat med mat till mig. Sååååååå gott! Och det var oxå det jag åt igår.  Förutom chips, ostkrokar och godis.
Idag vill jag ta mig ut och köpa en prinsesslängd och trycka men är nog för nere för att vilja visa mig ute. Vill oxå gå och dricka vin men som sagt... Då måste man visa sig ute.

Det är ju så när man inte mår bra eller när inte jag mår bra så vill jag skada mig och att äta skit och dricka vin och röka ja det är ju inte bra..
Så idag är dagen då jag tycket jävligt synd om mig och gör allt fel.

Imorgon måste jag rycka upp mig för ingen man är värd att förstöra allt man jobbat för.
Så imorgon är det mat och kcal räkning och träning.
Om man inte blir nerkörd i skorna igen dvs..
Under den här ledsna ytan så finns ju hon som är glad och rolig.
Men vill man inte ha den ena vill man inte ha den andra för jag kan inte separera oss tyvärr.
Kanske får det blir coop och lite onyttigheter..
Eller så sover jag tidigt idag för att vakna till en stark och självsäker Linnéa.
Eller så gör jag båda två.
Klockan är ju faktiskt bara barnet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar