Leta i den här bloggen

måndag 15 april 2013

Den sanna dementin!

Jag har blivit ombedd att göra en dementi.
För det som jag känner har hänt har inte hänt.
Jag är nog så sjuk att jag känner och upplever är fel.
Vilken tur jag har då att det finns en som berättar det för mig och ger mig direktiv över hur jag ska och vad jag ska skriva i min blogg.
Men då undrar jag hur fel jag har i andra avseenden oxå..
Om det jag upplever och känner är fel hur ska jag då veta när det är rätt?
Och ska man då sluta gå på känslan?
Kanske skulle jag läggas in..
Jaja för att komma till saken.

Jag är så psykiskt sjuk att det jag tidigare känt har hänt har inte hänt och är ren och skär lögn.
Även om det är sanning i min sjuka hjärna så är det tydligen inte det och far man med osanning kan polisen komma och knacka på dörren.

Tack för upplysningen!

1 kommentar:

  1. Men vad f-n!!?? Vad är för idiot som terrar dig? Om det är någon som är psyksjuk så är det ju "IDIOTEN"!!! <3 <3 <3

    Förstår att du har det tufft nu! Försök att ignorera och ge fan i idioten. Ta stöd och umgås med dina finaste, för att samla kraft och styrka! Du är så MYCKET BÄTTRE än vad "IDIOTEN" försöker intala dig!!! <3 <3 <3

    O du, du har rätt att skriva vad DU vill i DIN blogg. ;)

    Många kramar till dig från mig, fast vi ännu inte träffats IRL.
    /Madde

    SvaraRadera