Leta i den här bloggen

fredag 19 april 2013

Fredag morgon!

Det är så mycket jag vill just nu. Bara för att jag inte kan.
Men jag MÅSTE ta tag i vikten innan det ballar ur.
Kollar på gamla Biggest loser avsnitt och blir så taggad!
Och kan jag inte ha kontroll på nåt annat ska jag fan klara ha koll på kcal. Det spelar ingen roll varifrån de kommer bara de inte överstiger de dagliga.
Jag kan inte låta kroppen förfalla för då blir jag ännu mera deppig.
Så någonstans måste jag hitta min styrka som jag vet finns därinne och om det nu är så att jag måste köra a la fitnessfighten så får det bli så. För allvarligt så blir det inte enklare än så.
Det är nog inte så illa som jag tror att det är men det får inte bli värre..
Men nu är det snart dax för dans och plyo och ev lite yoga.

Frullen som bestod av fil, flingor, macka, lätta, ost och lite smågodis ska komma till nytta och sen ska jag iväg på veckans höjdpunk, till psykologen. För hur jobbigt det än är psykiskt så är det det bästa. Skulle kunna sitta och prata med henne hela dagen.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar