Leta i den här bloggen

söndag 14 april 2013

Ibland skingras de grå molnen och solen glimtar..

Det är ganska fantastisk vad man blir blind av kärleken..
Eller det man tror är kärlek.
Enligt Cotten var ju anledning till att han inte kunde hålla ståndet uppe mitt fel, för att jag var så passiv.
Men läser man veckans nyheter vad vissa pwo's innehåller så ja sorry dude, vad du stoppar i din kropp det är det som gör att du inte kan prestera. Inte att jag sälar.
Ville vara säga det för det är så gött att ha rätt!
Och att jag skulle vara anledningen till att någon sitter på ett hotellrum och är nere. Sorry dude, samma svar där. Det DU stoppar i dig är det som förstör dig. INTE jag!

Visst. Jag är nere. Jag är deppig och jag har ingen som helst eller jag ändrar mig. En liten livsgnista tändes för jag ÄLSKAR att ha rätt!
Tänk vad människor är svaga. Som måste sparka på den som redan ligger.
Hade jag bara varit liiiiite längre ner i depressionen så hade precis vad som helst kunnat hända.
Det är tur att jag har mina stöttepelare. Mina hjärtan och de som faktiskt bryr sig om och älskar mig på riktigt.
Vad vore jag utan era andetag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar