Leta i den här bloggen

lördag 20 april 2013

Lördag natt..

Dagen är över och jag ligger redan i sängen. Eftersom jag knappt fått nån sömn på tre dagar och inte kunde somna efter löpningen så får jag släcka redan nu.
Men det känns ändå bra.
Med ca 700 kcal underskott och en skön träningsdag så är jag ganska nöjd.
Visst att maten inte varit optimal men det blev ett lagat mål mat och godis allt inom kcal ramen.
Idag blev det pump och spinning med Lina och så en göttig löptur på ca 90 min.
Det jobbiga med pumpen var att tyngderna tog slut så jag fick köra på de gamla vikterna jag hade innan jag pausade från pumpen..
Kommer kännas imorgon och det känns redan nu i benen.


Idag vägde jag mig.. Men kollade inte hur stor förödelsen var utan tog ett kort så när jag börjar känna resultat så ska jag våga mig på att kolla. Egentligen så är jag ju inte så viktfixerad men det är ändå någonstans kul att veta.
Så sen kommer de bilderna upp här oxå.
Nu ska jag sova. Har fått i mig lite lugnande men ligger ändå på en vilopuls på 65.
Inatt när jag hade försökt sova i en timme låg jag på 72!!! Jag brukar ha typ 49 i vilopuls.
Så nu ska jag ta vara på att den mosiga, lugnande effekten tar vid och förhoppningsvis få sova en halv natt.
Inte konstigt att jag går upp när jag är så stressad i kroppen.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar