Leta i den här bloggen

måndag 15 april 2013

Måndag..

Det är en ny vecka och denna veckan ska jag, måste jag focusera på att äta mat. Riktig mat. Minst ett mål om dagen.
Skulle ut och springa nu men så fick jag en läkartid så jag hinner inte innan. Kanske blir det efter då.

Helt fantastiskt att jag kan få en sån puls bara av att ligga i sängen. Den är stark och slår så sjukt hår att det är läskigt.
Jag gissar att det är lite för att jag är nervös för läkarbesöket även om jag vet vad som kommer hända. Fattar inte hur min kropp kan vara så lättpåverkad av lite jobb. När den klarat så mycket mer innan..
Jag känner hjärtat i halsen, i bröstet, i axlarna. Det känns som att jag ligger och guppar för att det slår så hårt.
När jag förklarade det för psykologen så frågade hon om jag tog droger haha! Mest för att hin var tvungen att fråga..
Men det är läskigt.

Jag hoppas det är gött ute så att jag kommer vilja ta mig ut för jag behöver det.. Det lugnar mig. Jag älskar löpningen.
Så ska jag, måste jag ta mig ner i vikt. Gillar inte alls hur magen ser ut nu. Eller ryggen och jag hoppas att bara av att äta att det kommer fixa sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar