Leta i den här bloggen

onsdag 17 april 2013

Onsdag..

Dagen har kommit och gått.
Eftersom mina vakna nätter är tillbaka så fick jag snällt åka hem efter lunchens spinning och sova.
Och sov det gjorde jag. I två timmar!
Nu hade jag lugnt kunnat somna om och sova lite till men det känns lite dumt att göra vid denna tidiga timma.
En sak som är både jobbig och läskig är att pga att min kropp är så stressad får jag ont i hjärtat vid inandning.
Det känns som att nån sticker mig i hjärtat och jag vågar inte andas i så djupt för att det gör ont.
Konstigt att det händer när jag ligger i sägen och inte alls borde vara stressad men det är väl en del av sjukdomen..
Jobbigt oxå att all ångest som försvann är tillbaka och idag vad det först jobbigt att åka och träna och sen ville jag bara gå av spinningcykeln och springa hem.
Ju högre puls jag fick desto mer kom "fly känslan".
Jag hoppas verkligen att de nya (dyra- som -fan) tabletterna hjälper.

Nu funderar jag på om kvällen bjur på ett glas rött (för hjärtat) och ostkrokar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar