Leta i den här bloggen

söndag 21 april 2013

Söndag morgon..

God morgon!
I fre när jag var hos psykologen så frågade hon vad för tanke det är som ger mig ångest på morgonen eller när jag ligger i sängen och jag kunde inte komma på nåt.
Men så idag har jag försökt komma på vad det är men så fort jag nääästan fångar den så försvinner den.
Så det är nåt i mitt huvud som gör mig stressad men som är begravt och inte vill komma fram.
Jag får jobba på det och försöka ta fram det.

Precis som föregående nätter så har jag knappt sovit.
Vaknar hela tiden och jag gav väl upp runt fem.
Så det är verkligen som att jobba i motvind när det kommer till vikten.
Sömn är ju sjukt viktig när man ska gå ner och jag gör allt för att sova. Igår tog jag tom medicin för att komma i ro men jag somnade inte på flera timmar och när jag väl sov så höll de i tre timmar och sen har jag bara vaknat.
Vad är det i mig som är så jobbigt och så stressigt att jag vill fly?

Ska ta mig ut på en lugn och skön morgonjogg och sortera huvudet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar