Leta i den här bloggen

fredag 10 maj 2013

Gårdagens lärdom..

God morgon.
Igår var ju jag och Roos och pumpade. Efter det tänkte jag ut och springa men somnade..
Sen var det bara att ta på sig och åka till Ikea med syster. Hon skulle handla en soffa, en säng, matta och lite smått och gott.
Jag gäspade som fan hela trippen och trodde det var mina tabletter som gjorde det..
Men när jag kom hem efter ca 3 timmar där så slocknade jag som en sten! Vaknade runt 00.15 och pratade lite i telefon och somnade om igen..
Hade somnat ifrån middagen så det fick bli fil och flingor.

På Ikea hade de damsugare och chokladbollar. Mmmmm...
Jag köpte ett pack av varje och lyckades mosa i mig 6 damsugare av storleken mindre ( men ändå) och så 3 chokladbollar. Inte alls bra. Eller jo för min fettma men inte för bikiniformen.
Det jobbiga är att jag någonstans i mitt inre visste att jag ville ha dem för att jag var så trött. Och med tanke på hur gårdagskvällen gick så hade jag ju rätt.

Nu ska jag ut och springa. Solen skiner och jag har ganska många kcal att förbränna.
Det är iaf bra att jag vet varför jag gör vissa saker och att det är en helt naturlig åtgärd. Synd bara att jag hade kunnat förhindra det med mat och frukt..
Helt plötsligt så försvann lördagsgodiset. Haha!
Jaja. Ingen idé att ångra sig. Bättre att lära sig av sina misstag och nästa ggn blir det en liten väska med äpplen och vatten.
För det var ju oxå en sak. Jag drack dåligt igår..

Nog om det. Nu har jag skrivit ner det. Lärt mig av det och nu ska vi springa.
Älskar morgonlöpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar