Leta i den här bloggen

tisdag 21 maj 2013

Jo men visst. Vågen visar plus igen..

Med ett varv i benen och så Grit Plyo, Bodypump och 75 min spinning igår så var jag ganska säker när jag ställde mig på vågen.
Jag kände mig lite som i Biggest och kunde höra siffrorna och förväntade mig att se 70nånting. Så döm av min förvåning när jag har gått upp, UPP 4 kg!!!!!
Så nu ligger jag på tunga 84 jävla-hor kg! Hur kan det vara möjligt?
Hur kan man träna som jag gör och går upp och upp och upp??
Jag över äter inte och logiken säger att om jag äter för lite så borde jag gå ner. Men nepp.
Jag vet ju att jag äter medicin som gör att kan gå upp men i den här takten?
Och så som jag ändå kämpar.

Jag tänker inte ge upp och jag tänker inte gå upp mer för händer det så får jag byta tabletter. Så är det.
Just nu sker en stor krock i mitt huvud och det är inte alls bra. Så det bästa hade varit om jag bara kan få ordning på detta genom mat och träning.
Går jag upp 6 kg till då vet jag fan inte vad jag gör!

1 kommentar:

  1. Jäkla tråkigt att gå upp när man tror att man gått ner. Dagen efter GBG-varvet hade jag gått upp 3 kg, blev väldigt förvånad men kostaterade ganska snabbt att detta hade naturligtvis med vätskan att göra. Dels hade jag laddat med mer KH veckan innan och sedan druckit ordentligt dels under loppet och även efter. Varje gram extra KH binder tydligen 3 gram vatten. Detta är förmodligen förklaringen till att du gått upp.
    Lycka till med vikten och träningen.

    SvaraRadera