Leta i den här bloggen

onsdag 15 maj 2013

Onsdag..

Ibland så påminner sig min sjukdom och då finns det verkligen inget jag kan göra..
Som all träningen i söndags och sen att jag hälsade på på jobbet. Jag sov i två dagar efter det.
Visst så var jag ute och sprang igår och jag var hos psykologen men sen så sov jag. Och sov. Heeeeelt galet.

Idag har jag varit på onsdags spinning med Andréas och sen så hem och äta och nu så vill kroppen lägga sig i dvala och sova.
Jag ska försöka ta mig iväg och träna men för att kunna träna imorgon måste jag känna efter vad kroppen vill idag..
Det är en svår balansgång men jag måste lära mig gå den om jag vill bli bra.

Tänkte att det är dax att väga sig oxå. Jag måste ju få veta om jag gör rätt och att det går åt rätt håll..
Ok jag har inte mycket att sätta emot när det kommer till tabletterna och att det är dem som gör mig stor men jag ska fan försöka!

På lördag är det varvet och jag har ännu inte bestämt om jag ska springa. Eftersom jag har sån ångest och inte klarar stora folksamlingar så värst bra så bestämmer jag mig på lör hur det blir.
Och OM jag springer så ska jag försöka att inte sätta några som helst krav på tid eller prestation. Det kommer bli svårt men jag ska göra mitt bästa.
Nu ska jag se om jag kan hitta motivationen som tar mig till NTC nu kl fem..
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar