Leta i den här bloggen

söndag 12 maj 2013

Söndag..

Fredagen gick i en rasande fart och eftersom Ikea hade strulat till det och jag fick hitta bärhjälp fort som fan och blev så stressad att jag ville börja gråta så sov jag hela dagen igår.
Visst det hjälpte inte att vi var på BeeBar till kl 2 men jag är ju så att jag inte klarar för mycket intryck nu..
Sen var det nog bra för när jag gick upp så knarrade mina hälsenor så det fick vila och blev smorda med voltaren.

Idag är det löpning på G och så Cross Training sen hem och äta lunch och så ikväll söndags combat med Anna och sen avsluta med Yoga..
Jag kommer nog behöva sova lite efter crossen och det är med skräckblandad förtjusning som jag tar mig dit..
Hon som har passet är sååååååå grym!
Jag hade ju önskat att hon och hennes pojkvän fick träna de i Biggest Loser. Det hade varit hur kul som helst.
No mercy!

Nepp. Nu är det no mercy för mig. Solen skiner och jag måste ut och jogga lite innan crossen. Bara för att ta vara på morgonen..
Det är ju då det är som bäst att springa.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar