Leta i den här bloggen

fredag 24 maj 2013

Torsdagen kom och gick..

Idag var en sån där dag när jag skulle tvätta. Men hade tagit fel på dag.
Skulle ut och springa men kom inte ut.
Men det blev iaf Cross Training med Cie och 750 förbrända kcal.
Tyvärr så var väl inte just den inst en som jag fastnade för men jag kan ju inte gilla alla och när hon växt till sig lite så blir hon nog bra.

Maten har väl varit lite sådär.. Men va fan. Jag har ju som inte slarvat.

Vi kör rapporten på en ggn..

Fil, kvarg, vindruvor och flingor
En ask kesoananas och en halv cantaloupe
En banan och ett äpple
En protdrink ggr två
2kg!!! vattenmelon och en halv av en annan sort som jag inte kommer ihåg namnet på
2 äggamackor med kaviar
Fil, kvarg och flingor

Ingen "riktig" mat idag men det gör inget. Har inte gjort så mycket förutom på kvällen så att det gjorde inget. Fast nu så börjar magen kurra och det är dax att knoppa.
Ställde mig på vågen och den går sakta men säkert ner..

Imorgon var ju planen att jag skulle ut och springa och sen dansa och sen köra plyo. Och ev yoga.
Men så är dansen ändrad till Zumba och nehej du!! Jag dansar INTE zumba.
Men jag hoppas att jag kommer upp och iväg och ut och springer för löpning nu är ju bland det bästa som finns. Vår-morgon löpning.

Imorgon kväll så är frågan... Spinning med Cie eller spinning med Lina och sen Strength eller Cross med Meri?
Det är svårt när det finns så sjuuuuukt många bra inst på Sats Göteborg.
Men det är oxå ett väldans angenämt problem.

Det tåls att sova på..
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar