Leta i den här bloggen

tisdag 28 maj 2013

Träning, sniglar, mat och fina Jätten!

Dagen började långsamt och sömnigt och slutade på topp!
Vi spolar fram.
Jag sprang in mina nya löparskor och det var allt annat än trevligt.. Jag hade inget bra löpsteg och fötterna gjorde ont och det höll på att bli skavsår.
Så jag fick springa långsamt och gå och det var ingen sån där skön, trevlig, underbar, endorfinstinn löpning. Men men så snart de är insprungna så ska nog de oxå bli bra.
Iaf. Jag tog mig till Sats och där tog jag mitt första triggerpoint pass. En skön klass på 30 min där man masserar kroppen med en boll och en typ av foamroll.
Sen körde Lina ett kickas pass på Combaten med gamla och nya låtar som dödade mina ben.
Passet efter hade Anna och det var Shape som jag oxå stannade på.
Hon tog död på ryggen och armarna. Så om jag kan röra mig imorgon är det ett under.



Sen gick jag och lillasyster och en vän till new Deli och åt middag. Hur mysigt som helst och sjukt vardagslyxigt.
Hemma så smaskade jag i mig en halv vattenmelon och en påse Brio Grädd och lite chokladpopcorn som hade gått ut och jag fått vantarna på..
När jag hade softat ner mig och skulle kolla på The Big Bang, min favvoserie eller ja den delar plats med Criminal Mindes så ringde den finaste mannen som finns.
Jag tvivlar ibland men så när jag hör honom skratta så blir hela jag lycklig.
Nu är det inte så att jag vet vad eller om eller hur med oss men jag hoppas.
Och han är en frisk fläkt.
Bara han kan få en snigel med hus att bli porrig hahahaha!



Det var det bästa på den här dagen. Ett långt, normalt.. Typ normalt samtal med den finaste mannen som finns..
Jag ler fortfarande och kommer dö av skratt om jag ser en snigel imorgon.

Nu till det tråkiga..
*Isopankisar
*Vattenmelon
*Ris, lax, broccoli och kvarg (aaaaaaasäckligt!!!!)
*En banan
*Indisk mat
*Grädd Brio
*Mera vatten melon
*Chokladpop

Men jag jobbade in mer än 2000 kcal!!! Woop Woop!!







Alla bilderna är tagna från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar