Leta i den här bloggen

torsdag 16 maj 2013

Upp!! Jag gick ta mig fan upp!!

Då är det en dag kvar till varvet. Eftersom klockan är halv ett..
Igår ställde jag mig på vågen. Jag kände mig ganska säker eftersom det kändes som att jag blivit mindre och i spegeln så såg magen inte lika stor ut. Så ni kan ju tänka er min förvåning när jag hade gått UPP 8 hg! UPP!!
Jag fattar verkligen inte hur det gick till.
Det är bara att borsta av sig och ta nya tag.
Så idag när jag åt min fil och havregryn och banan till middag så kom jag på att jag bara ätit fil och frukt och havregryn idag. Och en macka eller två till frulle och lunch.
Jo och 500 g vindruvor som nu ligger och knorrar i magen..

Och dessa stora måltider äter jag dagen efter jag har spinnat, kört en asjobbig ntc klass och en ganska jobbig dansklass!
Idag körde jag spinning och en annan Ntc klass som oxå är sviiiiinjobbig och vad får kroppen efter? Ett halvt äpple, lite godis och filmjölk. Vilken uppladdning. Varken vila eller bra mat.
Imorgon ska jag fylla på med mycket kolisar för jag vet hur bra jag tränar dagen efter jag ätit ex en pizza.

Och varvet.. Jag ska bara komma runt. Det är mitt mål. Först att ta mig till start. Sen att starta och sen att komma runt.
Eftersom jag blivit så tung kan jag inte göra nån bra tid och jag har sån ångest att det kommer ta mycket av min energi. Så att bara starta är en vinst för mig.
Jag får se varvet som ett dyrare träningspass.

Om om jag ändå ska göra så så varför vila imorgon? Haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar