Leta i den här bloggen

lördag 15 juni 2013

En underbar lördag!

God förmiddag. 
Jag vet att jag varit urusel på att skriva. Men med en ny kärlek i livet så går dagarna och timmarna så fort. 
Jag har inte tränat sen i söndags men varit på många och lååååånga promenader. 
I tisdags när vi åkte så hade jag väldans ont i lungorna. Jag kunde knappt andas in och jag trodde på rikgit att jag hade fått en knöl i lungan. 
På natten blev det värre och jag vaknade av en smärta som var så otäck och så ihärdig att jag trodde jag skulle bli inlagd och sen tyna bort. 
Hade den känslan kommit innan Dobby hade jag välkomnat den men nu så  var det läskigt. När jag äntligen har träffat min själsfrände så vill jag inte försvinna! 
Men mamma pratade med sjukgymnaster på jobbet och igår var jag där och knakade revbenen på plats. 
De hade tydligen flyttat lite på sig och det var det som gjorde så in i helvete ont. 
Så nu får jag inte träna på en vecka. Inte ens löpträna. 
Men långa promenader är bra. 
Vilket min fina vovve säkert inte har något emot. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar