Leta i den här bloggen

söndag 23 juni 2013

God Morgon!

Det är söndag. Jag och Dobby ska snart ut och springa. Han är hur duktig som helst och älskar att springa precis som mig.
Och fort går det. Han tar mig ur min komfortzon och jag märker att jag klarar mer än jag tror.
Benen är lite ömma men det är bara bra.
Eftersom jag nu mår så sjukt mycket bättre är det dax att ta tag i formen på riktigt. Så i Juli kör jag Fitnessfighten och Augusti Run4Fun.
Och när de två månaderna är över har jag kört över 60 dagar och funderar på att ha 40 dagar till utan alkohol och socker men vi får se.

Först är det löpning med den finaste av dem alla. Och sen så hoppas jag på häng med den bästaste Emma och fam. Så kul att alla gillar Dobbsan och han gillar dem.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar