Leta i den här bloggen

torsdag 6 juni 2013

Grattis Sverige!

Då är det den 6e juni och Sverige fyller år! Hipp Hipp Hurraaa!
Jag började dagen med gröt och sen pump och spinning med Lina.
Varför inte liksom?
Sen gick jag till frukthandlaren på Landala och köpte en massa god frukt.
Vilken fick bli min lunch.. Det enda är ju att hur gått vattenmelon än är och hur mycket man än äter så blir man hungrig på en ggn igen och kissenödig så nu sitter jag här, hungrig och har precis varit på toaletten. Hahahaha!

Men men. Det är ju inte två kg godis jag satt i mig fastän jag tänkte på det..
Det hade varit najs. Mmmmmmm...
Men bilden som finns på min näthinna med den feta magen är en bra motivation just nu så jag får se hur länge den funkar.
Annars får jag väl bara ta en ny.

Nu är det over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar