Leta i den här bloggen

torsdag 6 juni 2013

Kan det vara dag ett?

Är det ok att säga dag ett??
Jag har inte ätit godis idag. Alls! Woop woop!
Tog en bild på mitt fläsk när jag satt ner och det kan ha med saken att göra.. För den var fan inte vacker.
Dagens träning blev ett göttigt NTC pass med kungen av Uttröttning, Andreas Wester. Han är heeeeeelt galen! Jag fick stanna och hämta andan så många ggr och ett tag trodde jag jag skulle börja hyperventilera. Han är en farsist! En plågoande av rang! Men det är ju oxå därför man går på hans klasser.. På hans klasser finns det inget som heter bekvämt eller inne i boxen.
Om man vill förändras ska man ta såna som man faktisk hatälskar..
Åhhh tänk han på en transformer.. Hela jag darrar av skräck!

Sen så strosade jag runt en timme och inväntade dagens nr 2. Body Combat med Kim.
Han är minst lika galen och idag var vi väldans få deltagare så man hade mer plats att röra sig på och han var där och peppade och körde bredvid och gahhhhh!

Kroppen är öm och den kommer ha ont imorgon. Men det är så det ska vara.
Pain is weakness leaving the body!

Är redan hungrig så det är dax att somna snart och för att motverka skåpsplundring!

Efter träningen gick jag hem till vapendragaren Emma och där bjöds det på middag och skvaller och så hjälpte hon mig med en av de sakerna jag inte vill skriva ut än.
Det roliga är att hon är lika ivrig som mig att jag ska hitta den rätta. Haha! Ni kommer förstå senare..

Men nu är det dax för mig att sova och drömma om Larsa!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar