Leta i den här bloggen

måndag 3 juni 2013

Måndag och det är juni!!

Så då har väl baksmällan från torsdagen lagt sig och jag börjar se ljuset igen.
Har tänkt skriva hela helgen men har haft som ett myrbo i huvudet och sen innan jag har hunnit samla mina tankar så har jag somnat.
Har en ganska stor sak på gång men berättar när det är klart och i lås.
Och nej. Inte gravid. Vill bara klargöra det.
Sitter i lillasysters soffa och det känns lite konstigt att vara här utan henne. Nästan som att jag inkräktar..
Idag är det som vanligt träning på schemat men oxå en dejt med läkaren. Och idag måste jag nog skriva ner mina tankar så jag vet vad jag ska säga.

Det är en sjukt vacker morgon. Nästan som att det är nån eller något som drar ut mig så snart blir det en jogg/ prom innan frukost och så ska jag återigen ta tag i fettman som tar tag i min kropp.
Hörs senare och har en sjukt bra morgon!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar