Leta i den här bloggen

fredag 28 juni 2013

Ohhh what a perfect day!

Så.. Dagen blev inte alls som jag hade tänkt.
Den blev sååååå mycket bättre!!
Löpning och träning på inkallning med Dobby och sen Pump med den jättestarka Lina. Tack för träningsvärken.
Sen promenerade jag och Dobby till stan. Stannade vid Näckrosdammen och borstade honom med en gummiborste och han älskade det.
Sen mötte vi upp Anna och Zoie och visade upp Prinsen.
Jag och Anna promenerade i en timme kanske och hamnade sen på ett café i Haga.
Det var skönt att dricka kaffe i solen och äta en bulle..
Dobby var lite stressad men lugnade ner sig och var såååå duktig!!
Sen messade Ems och ville ta ett glas så vi hamnade på BeeBar och dit kom även Helena och Andréas.
Personalen var helt underbar med Dobby och han fick smaka burgare och pommes och bröd, av mig.
Det bästa är att man även får ta med hundar in i matsalen där. Kan vara bra att veta.

Efter en lååååååååååååång dag ute så var vovven trött och hungrig och törstig. Jo han fick vatten men han gillar inte att äta och dricka när han är lite stressad så visst lite burgare och godis av mig men det är ju ingen mat..
Helena och Ems gick vidare till Lilla och jag och min älskling gick hem.
Hemma så pratade jag med han som jag hoppas få. Den finaste mannen i världen. Han har sökt jobb i Tyskland och frågade om jag kommer och hälsar på honom om han flyttar. Klart som fan jag åker!!!!
Det är ju HAN!
Det enda som saknades idag var Emma. Och nu när jag skriver det så kom jag på att jag glömde ringa.. Fan!
Förlåt!!!!!
Men vi hörs senare idag.

Min hund är så duktig. Jag blir så stolt över honom varje dag. Han klarade att gå i stan såååå mycket bättre när vi gick hem. Han var lugnare, stressad men lugnare. Och han satt så bra på Bee.
Nu ligger han nära mig i sängen och vill så gärna mysa men orkar inte.
Får ta det lite lugnare imorgon.
Min fina..
Att man kan älska nån så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar