Leta i den här bloggen

fredag 7 juni 2013

Sova..

Idag fick jag ett telefonsamtal som gjorde hela min dag.
Jag bara ler när jag tänker på det. Och snart kan jag skriva om det här. Weeeee!
Idag har jag sprungit eller mer joggat till träningen så 90 min jogg och sen 55 min dans och sen ett grrrrrrymt Grit Plyo.
Tänkte stressa iväg på en spinning nu 17.30 men valde att softa och vila lite innan middagen ikväll.
Vi ska vara på restaurangen 30 min efter passet är klart och då kommer jag inte ens hissa eftersvettas och det är ganska otrevligt när man sitter på finkrog..

Så ja. Eftersom jag glömde att avsluta så får jag ju skriva efter middagen.
Den var såååå god. Mmmmmm..
Och vinet var så fint. Och det var lugnt och avslappnat och allt man kan önska sig.

Visst blev det en tidig kväll hem men jag fick prata med mamma och berätta om min supprise. Som jag hoppas kunna skriva här på måndag.
Jag har en känsla av att detta kan rädda mitt liv.
Och det är inget skämt. Detta har jag saknat så länge i mitt liv och snart så.

Men nu ska jag försöka sova. Är uppspelt och glad och känner mig som ett barn kvällen innan julafton.
Weeeeeee!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar