Leta i den här bloggen

onsdag 26 juni 2013

Tagga! Tagga! Tagga!

Laddad som fan!
Idag ska jag prova alla mina byxor som ska komma på efter dessa två månader. Gärna efter den första men det är nog att hoppas för mycket..
Och ja det kommer komma upp bilder på hur jag inte kan knäppa byxorna eller hur tajta de är eller hur jag inte kan få dem över låren.
Motivationen har aldrig varit större och jag vill, jag vill, jag vill!!!!
Gärna nu, nu, nu!!!
Så varför vänta undrar jag?
Man kan väl få börja sitt nya liv lite smått?
Eller?

Imorgon är det en tiiiidig morgon promenad som gäller. Och sen löpning och pump. För att antingen spinna eller köra Grit Cardio på kvällen. Let's do this!

För varje kg jag tappar får jag köpa ett nytt plagg. DET är motivation som heter duga!
Och för varje cm en själslig belöning. Som massage, en ljudbok, besök på operan, en bio.

Och så måste jag hitta på ett straff för varje belöning jag inte ger mig.. Vad kan det vara?
Nån som har en idé?
För om det är något jag är värdelös på så är det att stanna upp och faktiskt tycka jag är duktig och bra och belöna mina framgångar.

Det blir en svår nöt att knäcka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar