Leta i den här bloggen

tisdag 18 juni 2013

Tisdag morgon!

Ok. Jag fick ett mess från en polare som vill att jag ska följa med och träna ikväll och jag kommer inte kunna stå emot. Jag känner att hela kroppen vill röra på sig. Springa, svettas, göra ont, vara trött, utmattad.
Inte bara ta töntiga, sköna promenader som knappt höjer pulsen.
Jag vet ju att jag kommer köra.
Det är som att gå och handla hungrig! Man vill ha allt!
Och jag vill, MÅSTE få träna.
Men först en sån där lång och skön promenad. Självklart med kärleken i mitt liv. Han får mig att skratta på ett sätt jag inte gjort på länge.
Han får mig att le bara av att se honom sova. Han är den som får mig att vilja leva..

Inte för att mina älskade vänner och min underbara familj inte får det men de har sina egna liv. De ska inte behöva lyssna på mig och oroa sig för mig hela tiden.
Sen behöver både han och jag någon som älskar oss så där galet, djupt, mycket och förbehållslöst.
Inatt drömde jag att han försvann för mig och mitt hjärta brast. Bara jag tänker på att förlora honom så börjar jag gråta.
Jag tror att man måste ha älskat ett djur så för att förstå vad jag menar. Och jag vet att Emma vet precis vad jag pratar om.

Nu ska jag klä på mig och göra mig redo för dagens långa promenad med den finaste mannen i världen!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar