Leta i den här bloggen

lördag 27 juli 2013

Börja om från början..

Ja då var det lördag och jag sitter hemma med Skrutten.
Är inte alls sugen på att gå ut och vakna trött och sliten imorgon.
Morgonens löptur ställdes in då hela himelen störtade ner när vi vaknade.

Har suttit på insta och kollat en massa inspirations bilder och blir mer och mer inne på att köra mina 100 dagar igen. Mest för att jag vet hur bra det gör. Denna omgången av FF har jag slarvat och fuskat och inte tagit det alls på allvar. Visst har jag tappat några kg och börjat äta bättre men långt ifrån så bra som jag vet att det kan gå.
Så frågan är; ska jag köra? Bara hoppa på tåget och göra det?
Jag vet ju vad som väntar vid regnbågens slut.
Och jag längtar så efter mig.. Jag vet att jag sagt det förr men om inte varenda atom är med så är det svårt. Kanske ska man väga sig varannan dag i början bara för att hålla kvar motivationen?
För det är den jag har svårt att hålla kvar just nu.
Jo men va fan. Jag kör! Ok inte idag för det är redan pajjat men vi/jag börjar imorgon. DÅ är dag ett och jag ska köpa ett batteri till min våg och sen så kör vi.
Och under tiden kör vi 50 löppass under 100 dagar. Så då var det nedskrivet och fuskar jag är jag tillbaka på ruta ett.
Det blir mer frukt och bär och vattenmelon och nötter och sånt.
Jag vet ju att jag kan och att jag är grym när jag väl kör så let's kick as!
Är det nån som är mer mig eller kör jag ensam?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar