Leta i den här bloggen

måndag 1 juli 2013

FitnessFighten dag 1!

Då är jag äntligen igång.
Fighten har startat och jag är taggad.
Tyvärr är inte min hund lika glad men det kommer han att bli.
Skulle precis dra på mig skorna och ta med honom ut på en löptur när jag fick som håll långt ner i magen..
Inte alls trevligt så det får allt gå över innan jag springer.
Har ätit frulle och mellanmål och lunchen och middagen är gjord och klar.
Planering is da key och nu ska jag lyckas.
Det är all in och jag längtar såååå efter att kunna använda mina byxor som under depressionen blivit alldeles för små.

Jag hoppas jag kan behålla motivationen i iallafall en vecka.. För jag vet ju att resan inte kommer vara så här lätt hela vägen hur mycket jag än planerar.
Innan jag lägger ut tjockis bilderna ska jag bara andas och vänja mig vid tanken men de ska upp idag!
Idag kan det mycket väl bli en löp utan Dobby eftersom han inte orkar springa en timme än.

Nu ska jag inte svamla mer utan samla ihop mig och ta mig ut och förbränna lite.
Ha en toppen dag!!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar