Leta i den här bloggen

torsdag 11 juli 2013

FitnessFighten dag 11 del två.

Jag är heeeeeelt slut. Meri krossade oss på crossen. Jääävlar vad bra det var.
Jag har fortfarande den där illamående känslan i halsen och kroppen och ett tag tänkte jag att nu kommer det upp.
Tyvärr pallar jag inte att springa med Dobby men han fick ju springa 90 min i morses så jag hoppas att en längre promenad räcker.
Eller jag vet ju att det räcker haha!

Han har ju inte ätit bra på länge och nu äntligen har jag hittat mat som han gillar och äter. MEN.
När han inte har ätit ordentligt på ett tag och får äta och blir glad för att jag kommer hem och vill mysa och busa och bara älskar att vara vi så klart att det kommer upp. Stackarn. Så skäms han och blir rädd för att jag ska bli arg och försöker att inte synas. Min stackars prins.
Jag skulle aldrig kunna bli arg för att han kräks.
Så svårt att kunna förmedla det bara.

Nu ligger han i sängen och äter vääärldens största märgben. Jag ska koka ris till honom och blanda ut med maten för det är snällt mot hans stackars magen.
Just nu känner jag att så länge jag har honom så kan jag vara singel hur länge som helst.
Jag trivs med oss och våran familj. Jag har hittat min själsfrände och jag har en till favorit i Stockholm.

Idag såg jag att det börjar hända saker. Jag har blivit mindre på övre delen av magen och har nu fått en inte alls så smickrande bilring. Och nu menar jag att den syns verkligen!
Jag känner även i låren att det blir mindre av dem. Det är kul när man tränar mycket och känner sin kropp så väl att man känner skillnader när de händer.

Jag ska fan väga mig imorgon igen.. Och tro det eller ej men jag har faktiskt belönat mig med två nya plagg eftersom jag gått ner 2 kg.
Det blev träningskläder som vanligt men jag älskar ju det så varför inte?
Nu middag. Sen promenad. Efter det? Soooooova....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar