Leta i den här bloggen

torsdag 11 juli 2013

FitnessFighten dag 11!

Dag elva började bra. 90 min morgonjogg med världens bästa sällskap, Dobby.
Sen jobb och efter det så gick jag upp till Landala och köpte ny mat till älsklingen. Han väääägrar äta den jag köpt och nu tänker jag inte tvinga honom längre. Han fick ny mat som han åt med bra aptit.
Så skönt.
Men det bästa var att gå förbi Sats Landala och strunta i pumpen som jag hade tänkt ta. Jag köpte frukt och åkte hem och mös med prinsen.
Ibland är behöver man sånna dagar. Får se om det blir löpning ikväll igen eller om det blir en skön promenad.

Jag funderade på lördagen. Det värsta när jag dricker vin är att jag vill röka och det är inte alls bra. Sen så är vi ju inne i den fasen när vi förbränner som bäst och varför då förstöra det?
Det är ju verkligen asdumt!
Egentligen skulle jag låna bil oxå så det inte finns nåt val..
Sen så är jag ju så att jag gillar att kunna göra saker rätt, utan att fuska för att kunna säga att "detta har jag gjort!"
Men så är det ju faktiskt bra att bryta lite. Att inte vara perfekt. Gahhhhh det är ju sååååå svårt!!!!

Hmm får man somna om nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar