Leta i den här bloggen

måndag 15 juli 2013

FitnessFighten dag 15

Då var vi där. På sidospåret där motivationen inte är på topp.
Jag visste ju att jag skulle komma hit så nu är det bara att se upp för fällorna och ta sig upp på vägen igen.
Vägen som ska ge mig tillbaka min kropp.
Jag känner mig fortfarande som den största bruden i klassen och när jag ser mig i spegeln ser jag bara nåt stort och valkar och mage och lår och BRÖST. För de har blivit stora som fan. Tur att de är det första som krymper haha!

Igår på yogan så gjorde vi skulderstående och det var ingen hit för mina revben. Har ont som attans idag och träningen är inställd. Tänker inte få vila i en vecka bara för att jag kör slut på mig idag!
Imorgon är det ju löpning så jag tar igen lite då.

Pollenskiten gör att jag hostar konstant och det är nog inte heller så bra för revbenen..
Men så har jag världens finaste och då är allt mycket lättare.

Idag har vi tvättat alla lakan och täcken. han sover ju i sängen och har extra lakan där han sover men gillar att vara där jag är så idag blev allt rent. Mmmm luktar ljuvligt. Och det ska bli sååå skönt att få somna i dem.

Hörs senare. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar