Leta i den här bloggen

torsdag 18 juli 2013

FitnessFighten dag 18..

Jag kom på när jag åkte till jobbet att jag glömt att skriva.
Jättekonstigt.
jaja, idag var jag och Dobby ute och sprang och sen var det jobb.
Sen, sen var det dax för dagens första dödspass. Meri hade transformer och vi hade bokat. Jääävlar vad jobbigt det var. Och när man trodde att det var över så fortsatte hon. Det finns bara en kung och Meri är hennes namn.
Så. Hem och äta och sova och sen dödspasset nr två för dagen och klart hade kungen detta oxå.
Cross med Meri. Det var jag, Helena, Emma och Cie som crossade och ja det gör ont redan innan jag somnat.
Hur ska morgondagen gå undrar jag..
Nu håller jag på att somna. Min skrutt, som jag inte är så glad på just nu har redan toksomnat bredvid mig.
Imorgon står det löpning, gym, jobb och box på schemat. Och så självklart tidigt i säng. Är man sjuk så är man och då är det bäst att vila den stackars kroppen.
Over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar