Leta i den här bloggen

torsdag 4 juli 2013

FitnessFighten dag 4...

Idag har det inte hänt mycket.
Jag har mått skit. Snorat och hostat och sovit och sovit..
Var ute med Dobby och efter 30 min var jag heeeeelt slut.
Så just idag har FF fått ta en paus på ett dygn. Inte maten men träningen. Eller hmmm ja inget socker iaf..
Bara för att vara fit for fight imorgon.
Febern har gått ner och jag ska oxå få en pollen spruta imorgon så på lördag vet vi om det är en förkylning eller allergi jag fått.
Men planen är jag ska vara på benen imorgon och ta en tiiiidig morgonpromenad sen dans och Grit Plyo och FF programmet. På kvällen har Cie spinning så då tänkte jag köra den och FF programmet. Får ju jobba in dagens förlorade träning.

Jag vill ju bara ställa mig på vågen och se om jag har gått ner men vågar inte än. Bättre att hålla på det roliga ett tag till.
Just nu känner man sig ju inte så het. Snorig näsa och trött kropp. Halsen kliar iaf inte längre och det är skönt.

Snart får jag släcka och sova ut skiten ur kroppen. Förhoppningsvis saknar vovven sin matte och vill sova i sängen. Det är skönt att han blivit så lugn och säker att han gärna ligger och sover i soffan men det är samtidigt väldans mysigt att ha honom i sängen..
Veckans bästa var nog när han hoppade upp i soffan hos Emma och skulle mysa med henne. Att bli kliad på halsen och bakom öronen är en hit!

Maten idag har varit i ff anda men det har blivit liiiiite mera vattenmelon än man får äta och några nötter extra. Men jag har inte köpt blåbärsoppa med vaniljglass som min kropp skreeeeek efter.  Heller inte den mörka chokladen en demon viskade i mitt öra att jag skulle stoppa i mig. " Bara två bitar".. Men tjena. Jag har inga som helst problem med att sätta i mig en hel karta!

Nu är det Salt på tv. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar