Leta i den här bloggen

tisdag 9 juli 2013

FitnessFighten dag 9!

Vad jag är trött nu för tiden.. Vad är det som händer?
Eller hm ja det är ju säkert för att jag har börjat jobba.
Jag är helt slut när jag kommer hem.
Sover middag i flera timmar och sen så är jag trött nu så jag ska släcka och sova.

Idag var en sån där dag när det som inte gick ihop.
Så det blev bara ett mål mat, lagad mat men så har jag ätit kvällskvargen nu och är super mätt så det gör nog inte så mycket.
Men jag har iaf fått en massa mat lagat och kvarg uppmätt.
Det ska inte bli fler såna här dagar. Och det ska inte finnas utrymme för att halka iväg åt fel håll.

Imorgon har det gått 10 dagar och det är dax att väga sig. Är både spänd och nervös. Tänk om det inte har hänt nåt!
Jag brukar ju vara ganska långsam i starten och det är ju denna veckan fettet börjar förbrännas.
Men nu är det svårt att hålla ögonen öppna..
Så over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar