Leta i den här bloggen

måndag 1 juli 2013

Förebilderna...


Dessa kunde jag ha efter mina 100 dagar. Och det är ett par av mina favoriter efter som de är så snygga. Ser ut som en kjol när man har dem på sig. Och de ska jag komma i. Så är det bara!

Dessa köpte jag på tradera med avsikten att jag ska krympa i dem. Kolla låren! Det var längesen de var så stora.. Och nej de går inte att knäppa. Än.

Här är de bakifrån och det är fan ingen vacker syn! Det är inget baggy alls över dem just nu!

Dessa rosa älsklingarna köpte jag efter mina 100 dagar och då satt de jättefint. Nu kan jag knappt få upp dem över låren. Och som ni ser så spräcker jag dem nästan.. Det är nästan så man får en tår i ögat när jag ser det men måste tänka på att jag varit sjuk. Inget kunde förhindra detta.

 Den här profilen är inte alls trevlig men om 60 dagar ska den ha förbättras med minst 10 kg. Jag vet vad jag vill och jag vill ha tillbaka min kropp!!
Det här är oxå köpta på tradera med avsikten att krympa ner i dem. Och jag måste för de är såååå snygga och jag har ju betalat för dem. De ska på!

 Här är ju bakdelen lite snyggare. Men fortfarande katastrof!!

Och så till sist mina favvobyxor... De brukar sitta löst och ledigt och skönt och är utslitna och mjuka och jag längtar tills jag kan ha dem igen.



 Att se hur illa de sitter nu är sorgligt. Men som sagt de ska på. Så är det bara!

Nu har jag kämpat som fan med bilderna eftersom allt inte gick riktigt som jag ville så nu blir det nog inget mer för idag. Måste sova in morgon dagen..
Så natti och hörs imorgon och orkar jag så kommer bilderna jag skickat in till Ff att komma upp oxå.
Over and out!



1 kommentar: