Leta i den här bloggen

onsdag 10 juli 2013

Kvällslöpning!

Som sagt. Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Jag avslutade dagen som jag började den, med löpning.
Dobby älskade det och ligger nu och snarkar mot mitt ben.
Vi sprang ner till hundgården där han fick sprinta av sig och så sprang vi en lite omväg hem. Det blev asfalt och skog. 80 min hääääärlig kvällslöpning.
Så dagen blev; löpning, spinning, löpning.
Nu är jag trött och hungrig men orkar inte äta så det får bli vattenmelon och vatten innan tandborstningen.
Jesus vad trött jag är.
Idag var jag sjukt sugen på godis. Tänkte tom gå och köpa lite för vem skulle veta??
Jag skulle veta och det är det viktigaste.
Jag skulle ha ångest och ångra mig. Men en godispåse mmmmm...
Sen så vet jag ju att det är nu jag börjar förbränna fettet och det vore ju synd att jobba så hårt för att förstöra allt när det blir kul och jag kommer smälta bort som smör i en het panna.
Om en vecka ser ni mig med rutor på magen på insta hahahaha!
Nu ska jag följa älsklingens exempel och sova..
Over and out..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar