Leta i den här bloggen

onsdag 3 juli 2013

Pollen, feber och finaste Dobby!

Helt galet hur mycket en människa kan sova!
Jag kom hem från spinningen och skulle äta men så ville hunden ut och hans vilja är min lag men när det visade sig att han bara ville beta gräs så gick vi in igen.
Jag behövde äta och min kropp var inte alls stadig. Hade han velat sticka hade jag inte varit en svår match.
Så jag fick i honom lite mat och så mig och nu så har vi sovit. Och sovit.
Jag är ju 100 på att det bara är pollen som fuckar upp mig så jag är mer irri än sjuk!
Fast jag hade feber men stoppade i mig två alvedon. Nu ska jag bara bli så bra att vi kan komma ut och springa en sväng. För kom inte och säg att det är farligt att jogga lite lätt bara för att man reagerar lite på pollen..
Men först sova en sväng till.

Läste på lite bättre och insåg att jag ätit lite mycket kött.. Jag mätte upp det tillagat när man skulle väga det rått. Tur att det bara har gått 3 dagar..
Jag älskar att jag hittade tillbaka. Jag älskar att jag har den finaste pojken EVER i min säng. Och jag bryr mig inte ett smack om att jag måste tvätta lakanen alldeles för många ggr i veckan.
Eller täckena. Han har räddat mitt liv och det är jag honom evigt tacksam för..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar